sobota, 21 grudnia 2013

Wszystko i nic, czyli wygrana w rozdaniu i mały hurt wąsów

Strasznie długo mnie tu nie było, dosyć przerażające. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze o mnie pamięta. :D Teraz raczej muszę się wytłumaczyć... Czyli tak: pierwszym powodem jest przeprowadzka, więc nawet nie miałam okazji niczego nowego robić, a nawet choćby, to zanim wróciłam ze szkoły, było już za ciemno na robienie jakichkolwiek zdjęć. 
Tak więc, jakiś czas temu miałam miłą okazję wygrać w rozdaniu na blogu http://suzospiracje.blogspot.com.
Z nagród jestem bardzo zadowolona. :) Nic nowego, zdjęcia zrobiłam niefajne, więc jeśli jesteście ciekawi, to lepsze znajdziecie TUTAJ.
Na koniec wąsy, które robiłam dla szkoły, super to wygląda tak przy sobie. Tutaj akurat najbardziej przepraszam za jakość, robiłam to rano, przed wyjściem. :)
Jeśli ktoś w ogóle przeczytał to wszystko, to na koniec życzę wszystkim wesołych świąt. ;) Cieszmy się wolnym! :D  







7 komentarzy:

  1. Super :D

    Jakież wąsy! ;D

    Zapraszam do mnie na rozdanie, atrakcyjne nagrody! :) > > > always-made.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej ;p
    Te wąsy są śliczne! *-* Idę zaraz je robić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej ;) Swietne bransoletki : )
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie na candy :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :) bardzo fajne te wasiki
    Zapraszam Cię do odwiedzenia mojego bloga
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Może zechcesz zostać tam na dłużej albo przygarnąć którąś z moich prac :)
    Pozdrawiam wiosennie i życzę udanego tygodnia
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. super:) gratuluję:) zapraszam do siebie:) i jeśli to nie problem proszę o kliki pod pierwszym zdjęciem:*
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń