czwartek, 8 sierpnia 2013

One Direction

Bransoletki zrobione na zamówienie następnej koleżanki. Dla niewtajemniczonych: druga bransoletka przedstawia Nialla Horana. :D Hmm... Trudno określić czas wykonania, na pewno nie zrobiłam ich w jeden dzień. xd Wzorek drugi robiłam na wakacjach - i wiadomo - raczej za dużo czasu na to nie miałam i pewnie z tydzień to zajęło. Pierwszy wzorek... Ach, sama nie wiem, nie ważne. :D
Miłego dnia, wieczoru czy tam nocy,
Doris. :)


Wzory, które wykorzystałam:

Pierwsza część z tego wzoru...

...a druga z tego. :)





8 komentarzy:

  1. Szkoda że ich nie lubie ale super branzoletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doris.moje bransoletki <33 ~ Wika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko czekam aż wrócisz, żeby Ci je dać. :D

      Usuń
  3. Ukradłabym dla mojej przyjaciółki, która kocha ten zespół xD Ja nie przepadam, ale pod względem technicznym wyglądają cudnie! ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń